کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316523 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رستاخیز ویندوز فون

ویندوزفون8

درست در روزهایی که ویندوز‌فون‌ها در چند قدمی مرگ بود و در مقابل، سیستم‌های‌عامل آی‌.او‌.اس و اندروید قلب تمام کاربران تلفن‌های همراه را تسخیر کرده بود، مایکروسافت از نسخه جدید سیستم‌عاملش رونمایی کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، ویندوز فون ۸ برخلاف نسل های قبلی خود، رویکردی کاملا رو به جلو داشت و بیشتر از این که با هدف ارتقای رایانه رومیزی به بازار آمده باشد، گوشی های هوشمند و تبلت ها را به عنوان میزبان انتخاب کرد. ظهور ویندوز ۸ دسته بندی جدیدی در ابزارهای قابل حمل به وجود آورد که به ابزارهای دوگانه یا هیبریدی مشهور است.

این تبلت ـ لپ تاپ های دوگانه جدید که استقبال از ویندوز ۸ را افزایش دادند، روز به روز به تعدادشان افزوده می شود. اگر از عامل کیفیت صرف نظر و فقط به کمیت توجه کنیم، باید گفت تبلت های ویندوز۸ تاکنون از لحاظ تولید و تنوع محصول موفق بوده اند؛ اما در دنیای گوشی های ویندوز فونی، اوضاع هنوز ناامید کننده است.

غیر از نوکیا که امید به حیاتش در ویندوز فون نهفته است، دیگر شرکت های تولید کننده گوشی همراه، استقبالی از نسخه جدید مایکروسافت نکرده اند و غیر از چند نمونه که تعدادشان به انگشتان دست هم نمی رسد، خبری از گوشی های ویندوزفونی نیست. در این گزارش به بررسی چهار تلفن همراه ویندوزی موجود در بازار پرداخته ایم.

Samsung ATIV S Neo

ممکن نیست جایی برای پول درآوردن باشد و حرفی از سامسونگ نباشد. این شرکت کره ای که تقریبا در تولید تمام محصولات زندگی بشر دستی برآتش دارد، با مدل Ativ S نیم نگاهی هم به بازار ویندوزفون داشته تا در صورت موفق بودن آن، در آینده با قدرت بیشتری وارد شود. محصول ویندوز فون۸ سامسونگ که آگوست ۲۰۱۳ عرضه شده، جایگاه چهارم را در این بررسی به خود اختصاص داده است.

Ativ S Neo صفحه نمایش ۳۳/۵ اینچی و وزنی معادل ۱۴۴ گرم دارد. پردازشگر دو هسته ای Krait که سرعتی معادل ۴/۱ گیگاهرتز دارد، در کنار حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایتی و رم یک گیگابایتی می تواند نیازهای اولیه یک ویندوز فون خوب را برآورده کند.

آتیو. اس نیو، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قدرت وضوح ۳۲۶۴ در ۲۴۴۸ پیکسلی، قابلیت فوکوس اتوماتیک و فلش LED دارد. همچنین از کارت حافظه میکروSD تا ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می کند تا درباره حافظه دستگاه نگرانی نداشته باشید. محصول جدید سامسونگ که نسبت به نسل قبلی خود Ativ S سبک تر است و پردازشگری قوی تر دارد، فقط با رنگ خاکستری
عرضه می شود.

نقاط قوت: حافظه داخلی و شتاب سنج
نقاط ضعف: رادیو ندارد وسرعت پایین پردازش
قیمت: ۱/۰۰۰/۴۰۰تومان

HTC Windows Phone 8X

آخرین محصول ویندوزی شرکت اچ .تی. سی که نسبت به رقبا بیشترین تجربه را در تولید محصولات ویندوز فونی دارد، در این بررسی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

HTC Windows Phone 8X که پرچمدار گوشی های ویندوزی اچ. تی. سی است، تابستان ۲۰۱۲ به بازار آمد و توجه زیادی را به خود جلب کرد. این محصول از اولین گوشی هایی است که از سیستم عامل ویندوز موبایل۸ استفاده کرده است

HTC Windows Phone 8X، صفحه نمایشی ۳/۴ اینچی از نوع Super LCD 2 با دقت۱۲۸۰ در ۷۲۰ داردکه به روکش ضد خش
Gorilla Glass 2 مجهز است. ضخامت این دستگاه ۱ / ۱۰ میلی متر بوده و ۱۳۰ گرم وزن دارد.

۸X مانند گوشی اندرویدی OneX از بدنه یکپارچه پلی کربناتی تولید شده است. پردازنده این گوشی، چیپ اسنپدرگون کوالکام S4 است که از پردازنده دو هسته ای ۵/۱ گیگاهرتزی Krait و پردازشگر گرافیکی
Adreno 225 استفاده کرده است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت این گوشی قرار دارد و می تواند با کیفیت ۱۰۸۰p فیلمبرداری کند.

در جلو نیز، دوربین ۱/۲مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری Full HD 1080p قرار دارد. این گوشی یک گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

نقاط قوت: تقویت صدای بیتس و بلوتوث
نقاط ضعف: عدم ارتقای حافظه و نداشتن ۴G
قیمت: ۸۰۰/۰۰۰ تومان

Nokia Lumia 920

پادشاه سال های نه چندان دور تلفن های همراه چندی بود فروغ گذشته را از دست داده و نتوانسته بود در بازار تلفن های همراه حرفی برای گفتن داشته باشد؛ اما پیوند نوکیا و مایکروسافت، یک بار دیگر بارقه ای از امید برای این شرکت پدیدار کرد. گوشی های ویندوز فونی نوکیا، نسل جدیدی از محصولات این شرکت را تولید کرده که می توان گفت دست کم در بین رقبای ویندوزی بهترین است.

به همین دلیل لومیا ۹۲۰ در جایگاه دوم بررسی ما جای گرفته است، تلفن همراهی که با وجود رقیب و برادر قدرتمندی به نام لومیا ۱۰۲۰ بسیاری از کاربران آن را بهترین تلفن ویندوز ۸ بازار می دانند.

لومیا ۹۲۰، اولین محصول ویندوز ۸ نوکیا، وزنی حدود ۱۸۵ گرم دارد و از یک صفحه نمایش ۵/۴ اینچی بهره می برد. پردازنده این دستگاه اسنپدرگون کوالکام MSM8260A است و حافظه رم ۱۰۲۴ مگابایتی دارد. لومیا ۹۲۰ هم مانند بیشتر گوشی های نوکیا دوربین قوی ۸ مگاپیکسلی دارد؛ اما نکته بارز این گوشی باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری است که امکان ۱۷ ساعت مکالمه مداوم را به شما می دهد.

نقاط قوت: باتری قوی و هماهنگی بالا با سیستم عامل
نقاط ضعف: عدم ارتقای حافظه و بدنه حساس
قیمت: ۱/۰۰۰/۱۰۰تومان

Nokia Lumia 1020

پس از ماه ها انتظار و ده ها خبر و شایعه ای که پیرامون پرچمدار جدید نوکیا منتشر شده بود، بالاخره این شرکت فنلاندی در کنفرانس سالانه خود از گوشی جدید خود با نام لومیا ۱۰۲۰ پرده برداری کرد. لومیای جدید با توجه به ویژگی هایش، جایگاه اول بررسی ما را به خود اختصاص داده است.

این تلفن همراه با آن رنگ زرد توجه برانگیزش بیشتر از این که یک گوشی تلفن همراه باشد، یک دوربین قدرتمند است. دوربین ۴۱ مگاپیکسلی معروف نوکیا، با پیشرفت هایی روی این گوشی نیز قرار گرفته تا نوکیا برای دومین بار با ساخت یک گوشی دوربین محور، توجه ها را به سمت خود جلب کند.

موبایل ۵/۴ اینچی جدید نوکیا از پردازنده قدرتمند اسنپدرگون کوالکام ۸۰۰ استفاده می کند و به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز است. لومیا ۱۰۲۰ از یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری استفاده می کند. این محصول جدید نوکیا که امید دوباره ای برای مدیران این شرکت محسوب می شود، با طراحی مشابه لومیا ۷۲۰ در رنگ های زرد، سفید، مشکی و قرمز عرضه شده است.

جدا از دوربین فوق العاده، لومیا ۱۰۲۰ تغییر زیادی نسبت به لومیا ۹۲۰ نکرده است. این مدل به جای رم یک گیگابایتی، یک رم دو گیگابایتی دارد. صفحه نمایش آن نیز ۵ / ۴ اینچ و از نوع AMOLED است. میکروفن ها هم بهبود یافته اند و پردازنده S4 مانند قبل دو هسته ای و ۵ / ۱گیگاهرتز است. لومیا ۱۰۲۰ تنها ۱۵۸ گرم وزن دارد که نسبت به ظاهرش بسیار سبک است.

نقاط قوت: زوم دستی ۴x و وزن مناسب
نقاط ضعف: عدم ارتقای حافظه و بدنه حساس
قیمت: ۱/۰۰۰/۹۰۰ تومان

مخصوص ویندوز فون

بی شک هوشمندانه ترین ویژگی ویندوز ۸ قابلیت «کاشی های زنده» آن است که با اطلاعات مربوط به برنامه های کاربر تازه می شود؛ اما این تنها قابلیت اختصاصی ویندوز ۸ نیست؛ پشتیبانی کامل از بسته نرم افزاری آفیس، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ویندوز فون است. با وجود نرم افزارهای مشابه در اندروید و همچنین برنامه هایی نظیر iWork در اپل، باز هم دل کندن از محبوب ترین محصول مایکروسافت راحت نیست.

با شخصی سازی صفحه خانگی ویندوزفون می توانید نحوه نمایش برنامه ها در قابلیت کاشی های زنده را به نحو دلخواه تعیین کنید. برخی گوشی ها نظیر نوکیا لومیا و گوشی های ویندوزی شرکت اچ.تی.سی به شارژرهای بی سیم مجهز هستند که به کابل نیازی ندارد. در این روش کاربر فقط با قرار دادن گوشی خود روی صفحه ای مخصوص باتری، آن را شارژ می کند.

بخریم یا نه؟

گوشی های ویندوز فونی با تکیه بر سیستم عامل جدید مایکروسافت، رقابت تنگاتنگی با سیستم های عامل دیگر آغاز کرده است. تلاش شرکت هایی مانند نوکیا برای جذب مشتری بیشتر، باعث تولید گوشی هایی با کیفیت بسیار بالا شده است. آینده ویندوزفون ها به نظر روشن می آید و مشکل این گوشی ها تعداد کم نرم افزارهایی است که در بازار اپلیکیشن مایکروسافت یافت می شود؛ اما از آنجا که بیشتر رایانه های دنیا از ویندوز استفاده می کنند، این گوشی ها بیشترین هماهنگی را با رایانه شخصی دارند.

همچنین این گوشی ها نسبت به رقبای اندرویدی و آی .او .اسی خود از قیمت مناسبی برخوردارند. اگر به دنبال یک تجربه تازه در تلفن همراه هستید و آنقدرها هم به اندروید و آی .او .اس دلبستگی ندارید، ویندوزفون ها می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. البته در نظر داشته باشید که این گوشی ها محدودیت های خود را دارد و اگر روزی قصد فروش آن را داشته باشید، پیداکردن مشتری آنقدرها هم کار آسانی نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18163 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/09/12 تعداد مشاهده: 2157
سافت گذر
نظرات بینندگان

مجید 1392/09/13 00:58
کی میشه ویندوز فون جای اندروید و آی او اس رو بگیره من دلم خنک بشه جیگرم حال بیاد من نمیدونم چرا رشد ویندوز فون بین مردم انقدر کنده.....ماکروسافت باید ببینه کاربراش چی میخوان بعد بیاد همونو به ویندوز فون اضافه کنه
عالیه 1392/09/12 20:51
وقتی باش کار میکنی حس حرفه ای بودن میده سرعتش عالیه سادس روونه فقط یکمی تنظیماتش به خاطر مسائل امنیتی کمه .

خلاصه حرف برا گفتن زیاد داره مگه ادم با گوشی میخواد چیکار کنه . کوه که نمیکنه .
Pooyan Sadeghi 1392/09/12 10:17
کی می گه اپلیکیشن کم داره، اخیرا اپ رسمی
Instagram, Vine, waze
ارائه شده، طبق آمار 84 درصد اپ های رایج و پر طرفدار در ویندوز فون به صورت رسمی ارائه شده
اون 16 درصد هم بیشترش مرب،ط به اپ های رسمی گوگل که معلوم نیست گوگل چه سیاستی دنبال می کنه
ارائه فایل منیجر هم دیروز توسط مایکروسافت تایید شد
کمپانی VLC هم دیروز اعلام کرده اپ پلیر پلیر به زودی برای ویندوز 8 و ویندوز فون 8 ارائه می شه